Sommar och sol och jag sitter på kontor!

Idag är det verkligen en dag som jag skulle vilja vara ledig, solen skiner och det är varmt och skönt.
Men snart går jag iaf hem så då blir det till att sätta sig ute och käka i värmen.

Imorgon är det fredag och då skall jag och 3 av mina spelare vara på ett arrangemang på stora torget och representera LHC i VIP delen, det måste man se som ett perfekt läge att promota den sport vi håller på med och knyta lite kontakter i näringslivet som man senare kan inleda ett sammarbete med.
Men såklart ska vi ha skoj också, något känt band skall spela, det är modevisning och så ska vi äta och dricka gott.

Sedan kommer ju Rille ner och hälsar på i helgen men den dåren skall ju upp på lördag morgon och cykla vätternrundan eller vad det heter så han lär väl stiga upp när jag kommer hem:) Men på lördag kväll så hoppas jag på att få visa honom Linkans fantastiska nattliv(de som kommer härifrån tycker det suger men så är ju alltid)

Nej nu är det alldeles för varmt här på kontoret så jag tror jag slänger på mig mysdressen och tar en rask prommis hem:)

Ha en fortsatt bra Torsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0