Snart midsommar:)

Idag har jag varit i Stockholm och varit på möte med svenska hockey förbundet och det såg inte alls ut som jag trodde där.

Snart är det midsommar och jag har ju lyckan att ha pappa på besök då:P haha
Jag ska som det ser ut gå ut och äta med honom på kvällen och ha en lugn midsommar.
Det är ju lite skillnad mot för de midsommrar jag är van vid men men. Jag får ha mitt roliga när jag kommer upp till Härnta och Sundsvall:)

Har inget mer att skriva just nu egentligen så jag stannar här.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Här hände det inte mycket du... ;)

2010-07-15 @ 21:09:01
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Bulan

Dags att sätta fart på bloggen nu tycker jag=)

2010-08-31 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0