Mitt i veckan

Så var veckan igång och den har dragit igång med massor att göra.

Måndagen var en heldag på kontoret och kvällen i Rydsskogen och titta på tjejerna när dom tränade vad som själv kallar för "ångest måndags passet" Det innebär massa olika styrka följt av en mil på tid:)
Men jag är verkligen imponerad av dom:)

Idag har jag haft kundbesök hela dagen i Linkan och Norrköping och det har gått bra måste jag säga.
Får se på måndag hur mycket pengar det genererade.

Sedan har jag varit nere på hallen och blivit intervjuad av Corren tillsammans med Vår nya spelare Anna, se corren på torsdag. Efter det så var det grillning och brännboll med vår supporterklubb och våra funktionärer och det var trevligt. Självklart så vann ju mitt lag brännbollen också:) Tror fan jag kommer få träningsverk av det:p

Imorgon ska jag på möte på svenska hockeyförbundet. Ska bli intressant att se hur dom har det där, så jag återkommer om det imorgon i det ämnet:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0