Söndag kväll!

Ja då var den festgladaste helgen på länge över och den har varit mycket skoj. Fredag kväll måste nog ha varit en av de roligaste lätta utgångarna på länge. Jag, Alex och Johanna hade varsit uppdrag att utföra under krogkvällen och mitt var att gå fram till 2 valfria tjejer och säga:om jag inte varit homosexuell så hade jag raggat på dig nu. Jag tyckte det var så roligt att se folks reaktion så jag gjorde det på flera st:p Blandade resultat, vissa trodde inte att jag gillade killar och vissa sa synd och en vart sur:p I övrigt vill jag bara säga att det är så roligt att träffa nya människor så cred till alla som jag mött i helgen, ni har gjort min helg bra:) Nu är det snart dags för en ny vecka och förhoppningsvis så är det fint väder. Sedan skulle det vara nice att göra något skoj också så om någon har förslag så kom med dom. Nä nu ska jag ta och sluta skriva skit och surfa runt lite och se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0