Söndag kväll!!!

Hejja!

Nu har man varit med om den hetaste helgen för året. Kan inte annat än må bra när det är så varmt och skönt ute.
Fest för hela slanten har det varit också. I johannas stuga i fredags och på sunkans tak i lördags. Kanonkvällar, dock vart man tvungen att gå hem rätt tidigt på lördagen...tror någon spetsat bålen:p

Nu har jag packat och laddar för en vecka i stockholm. Ska ner och fira min systerson som tar studenten.
Sedan ska jag även träffa en person som jag ser fram emot. Mer än så avslöjar jag inte:-)

Imorgon ska jag utse förra veckans chef!

Sov gott alla rara:p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här händer det mycket... Skulle inte det här bli en underhållande blogg?

2009-06-30 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0