Snart helg!

Vad ska alla hitta på i helgen då?

Jag själv ska nog ha en relativt lugn helg tror jag, på lördag ska jag dock ut till Henrikssons familj och grilla och köra 5 kamp mm så risken finns ju för en gruvhjälms kväll men jag ska göra allt för att stå emot:-)
Som vanligt när helgen kommer så blir man ju törstig. Fattar inte varför?
Kanske man ska ta och ge fan i flaskan helt i några veckor och se om man klarar det:p haha
Annars bör man väl söka hjälp.

Oj vad jag rallar skit ser jag när jag läser själv var jag skrivit i alla inlägg.

Dagen idag har varit skoj, tagit en promenad, fikat med Frida(nytt ställe för oss på tu man hand) sett på hockey hos nobba:P Jag vet att det låter som om jag haft massa dötid men icke, hann bara sitta i soffan 1 timma mitt på dagen.
Vet ni varför jo jag har PLUGGAT.

Nu vet jag att alla tänker, va? Varför pluggar Bränna? Han som är så naturligt smart behöver ju såklart inte det. Han får MVG på alla test ändå!

Svar: Jag ville bara testa och se hur det är för er vanliga!!!

Skit ner er, jag är trott och minns inte ens vad jag skrivit nu!!!!
/Bränna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hört rykten om att när du flyttade ner till S-vall att du skulle lugna ner dig med festandet och sluta ragga på små tjejer hur har det gått med det :P

2009-05-08 @ 12:22:35
Postat av: Brändstrom

Haha ja vad ska man säga:p

2009-05-08 @ 18:22:24
URL: http://brandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0