Onsdag, sjuk och gävlig!!!

Hej
Nur har jag inte skrivit på ett tag och det beror på två saker 1: mitt förra långa inlägg försvan när det vart fel vid uppladdningen och jag orkade inte skriva mer. Sedan har jag varit sjuk sedan i söndags så har inte pallat!

Nu börjar man dock bli lite piggare så hoppas vara på benen och kunna göra något skoj imorgon, känner mig rastlös av att bara ligga och slöa.

1 sak har iaf hänt i mitt liv som kommer bli en stor ändring.
Jag kommer inte att vara ute och festa lika ofta som tidigare!
Ska börja med att vara inne nu till helgen och helgen som kommer så om någon vill vara nykter och hitta på något skoj med mig så säg till;-)

Nu tänker att som känner mig att den har vi hört förut men nu är det bara så det är. Visst sommaren kommer och det kommer bli en del fest men då ska det vara något skoj som händer inga fler rutin utgångar!!!
Jag föreslår att ni startar en vadslagning om hur många ggr i månaden jag kommer gå ut och sattsa en hundrig var eller var sägs??? HAHA

Aja nu ska jag lägga mig och snora igen!!!

Håll tummarna för mig!

/Jens

Kommentarer
Postat av: Brändstrom

Ja stavningen på rubriken är fel, jag vet:p

2009-05-13 @ 19:19:37
URL: http://brandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0