Måndagen avklarad

Hejja!!!
Så var det är ny vecka och helgen är precis förbi. Skoj helg måste jag säga, lugnt och fint på fredag kväll för att ha en mysig grill och vinkväll (packad på Oscar och julade hem kl 3) på lördagen.

Idag har jag och Basse varit på stan och gått fram och tillbaks på storgatan 7-8 ggr innan Söta Bella ringde och vi mötte upp henne för en fika Därefter åkte vi upp till Johanna, Jossan och Frida som var uppe på Nrraberget och solade. Men inte fan var det någon sol när vi kom dit iaf.

Eftermiddagen spenderade jag i Timrå med att kolla först på grabbarna i det lag som jag ska träna till vintern när dom körde intervaller på 10x900 meter. Vart slut av att bara titta.

Efter det så var det kvällens höjdpunkt Korpen för damer i Timrå!!! Såg först en match med ett helt gäng härnta bor som tex, Ida E, Sanna F och Anna L för att sedan kolla in Frida och Johanna dominera i match 2=)

Jag ska ju varje vecka utse veckans sheriff men förra veckan så hände inte så mycket som man kan jubla åt så det får helt enkelt bli en kille som jag mötte med tourets syndrom(stavning) som när han gick förbi mig skrek: sexist bög!!! (vet att man inte ska skratta åt sånt men han skrek det precis när han tittade på mig så kunde inte låta bli att skratta)

Vill ha en riktig sheriff den här veckan som gjort något riktigt skönt...kom igen nu vill ha tips på sköna typer som gör sköna saker...tex streeka på en GIF match eller så=)

Ha nu en bra dag imorgon tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0