Jorå så att!!

Hej alla
Nu var det några dagar sedan sist men jag har varit på besök i storstan Härnösand i helgen och hälsat på släkt och vänner. Mysket trevlig helt utan FEST....visst sällskaps drack jag någon öl men var aldrig ute och slirade förutom 45 min på en stol i fredags:p
Jag känner iaf att jag klarade helgen med bravur!

Nu är veckan igång och dagen idag har bestått av en knepig surprise som jag inte kan skriva om här, många av er vet detta så ni förstår....det rör sig om ett tv program iaf:-)
Sedan på kvällen var jag, Jocke, Alex och Robin och lirade lite basket och varvade ner med en film efteråt.

Imorgon ska jag se till att fixa lite nya stålar från CSN så man kan dra igång med lyxlivet igen....huuuuga.
Någon som vill ge mig en miljon eller 7?
Sedan blir det nog också en väldigt lång prommis på typ 2 timmar men min kompis mr IPOD!!!

Finns det någon som har något tips på något skoj(nyktert) som man kan göra i helgen?

/Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0