Iaktagelser av tonåringar

Hej mitt i natten!
Nu trodde väl alla att jag spanat in massa småtjejer:p Men icke!!!
Det ända jag kan säga om dagen är att när jag var och fikade så iaktog jag och Frida tonåringar och dess mode.
2 saker som är poppis nu som jag inte kan förstå mig på är dessa "moderna" Adidas brallor som var årets fotbolls dress förra säsongen men som nu har blivit ett mode även för de som inte ens sett en fotboll. Jag kan verkligen inte förstå det. Jag kunde förstårtt det om dom varit snygga men fy fan, jag ska köpa mig ett par och bränna upp dom:-)

Det andra är dessa små tjejer som tuperar(stavning) håret så att det ser ut som en tennisboll på en tandpetare, haha skrattar så varje gång.
Men jag vill vara tydlig att påpeka att jag också slaviskt följde modet när jag var i den åldern. Så skulle det vara poppis med att ha fågelskit i håret så hade jag också haft det.

Så kör hårt alla tonåringar!!!

Nu är det natt och jag har precis sett  LÄNGE LEVE BERNIE med, Alex, Robin, Johanna och Frida, den filmen har ju allt;-)

Imorgon är det dags för skola igen och gud vad jag ska lära mig saker!!!

/Bränna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0