Deklarera mera

Fy fan så var det klart för det här året också. Inte för att jag hade något att göra men har brist på saker att skriva om och är ju rädd att tappa läsare om jag inte skriver något;-)

Nej då dagen idag var ju inte den roligaste i världshistorien måste jag säga, tråkigt väder och pollen som gör mig galen!!! Fan vad ni som inte är allergiker kan skatta er lykliga. Jag känner mig som om någon dundrat ett baseball trä i skallen på mig och sedan killar mig med fjädrar i näsan hela tiden. Sedan lär jag väl se ut som en kraftig heroinist också med tanke på hur jag kliar mig i ögonen. Så imorgon är det Jens som ringer farbror doktorn och hoppas på att få en spruta.

Sedan hoppas jag att det kan bli sol igen, fan vad mycket gladare man blir så!!! Nä nu ska jag ta och sätta mig och surfa som vanligt nattetid så är det någon annan som inte heller är trött på nätteran så kan ni ju hojta till så kan vi snacka lite skit:P Pözz & Snösk/ B Bränna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0