Alexander Håkansson = Kung?

Känner alla denna man?
Om ni gör det så hör gärna av er med en komentar!!!
Anledningen till att jag nämner honom i denna blogg är att jag bor med honom och vet nog mer om honom än någon annan gör just nu:p

Idag kom han hem med ett par chinos byxor som var inne på 90 talet när undertecknad gick på högstadiet. Jag har dock hört att dom kommit tillbaks nu så givetvis måste ju Alex ha ett par sådana också. Jag som vanligt har svårt för vissa klädesplagg som kommer igen. Tex Adidas brallorna:p
Alex själv var så osäker på om han kunde ha dom om dom passade och ja bla bla bla!!!
Som en sann vän jag är så sa jag det som han ville höra- Jag fattar inte hur fan man kan ha dessa jävla byxor!!!

Nog om chinos och kläder, man är ju inte snyggast klädd i världen själv direkt.

Ikväll är det hockey så det kommer lite kompisar hit och dricker lite bärs och ska kika så det ska bli trevligt.
Kan bli en sväng på svensson också och kika läget men jag laddar för grillning hos Henriksson imorgon!!!

Nästa inlägg blir antagligen på Söndsag!!!

Trrevligt helg!

Kommentarer
Postat av: Liza

Men att du har en blogg, det var då dagens höjdpunkt för mig. =)

ska bli trevligt att se vad du skriver.

Jo förresten, jag ska flytta snart så då får du mer än gärna hälsa på.

Kram/Liza

2009-05-08 @ 19:08:02
Postat av: Brändstrom

Vilken Liza kan detta vara då?

2009-05-10 @ 17:40:10
URL: http://brandstrom.blogg.se/
Postat av: Liza

Hon som jobbade på Com Hem. Riveron

2009-05-10 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0