1:a Maj

Hej igen! Nu är det 1:a maj och alla har varit ute och gått med sossarna? Haha skulle inte tro det va:p Jag skulle ju berätta om utgången i Onsdags sa jag men det var inget roligt eller extravagant som hände så jag skiter i det helt enkelt. Igår däremot så var det en riktigt händelserik dag. Vaknade, åt lunch och gick med Nobba på Olearys och såg på hockeyn. Efter det så gick jag hem och insåg att Alex hade fått göra allt inför våran "grillfest" Men vafan jag har inte dåligt samvete för det. Sedan grillades det och började ramla in folk eftersom, vart en ovanlig blandning mot vad det brukar vara för folk hos oss men det var ju bara jätteroligt. Men efter att ha varit igång sedan kl 3 så var Jens lite trött vid 1 tiden och lämnade in handduken då. Idag har jag suttit uppe på taket hela dagen och glassat med Alex, Johanna och Issa. Samma gäng ska nu och grilla om en liten stund och så är det väl fest igen. Snacka om att jag är en hårdjävel. Fan man är ju snart 30 och är som en 18 åring. Men vafan är det fint väder så är det. Man kan ju faktiskt ta det lugnt också!?!? Får se om det hände något skoj jag kan rapportera om imorgon! /Blondin Bränna

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag var ute o gick med sossarna.

2009-05-02 @ 01:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0