Perfekt Onsdag!

Hej alla solstrålar! Idag har varit en såååå skön dag, för en gångs skulle glad att jag inte har ett utmanande jobb som ger mycket pengar. Jag blev som vanligt väckt av telefon J*vln, men det var så ljust så bara att hoppa upp och duscha och ta tag i dagen. Vad innebar då det, jo Johanna kom hit och vi gick på stan och käkade lunch. Sedan traskade jag hem och kom på att jag skulle klä av mig till bara kallingarna och gå ut på balkongen. Där blev jag sittandes men det är ju så tråkigt att bara pressa utan att ha någon att prata med så jag kallade hit Johanna som sällskap. Som de flesta vet så läskar man gärna när det är fint väder så den idén satt i skallen på mig hela tiden och nu kan ni ju gissa vad jag ska göra ikväll:p Det blir alltså en liten lätt utgång ikväll, skramla ihop alkoholresterna som finns och köra en spontan utgång är nästan alltid roligast! Men det blir ganska lugnt nu för jag har lovat mig själv detta då jag som de flesta vet lätt kan få Gruvhjälm när jag dricker! Men jag kan lova en sak till, jag är röd som en kräfta och det kommer göra såååå ont att torka sig efter duschen!!! Tur att jag gillar smärta! Är det möjligtvis någon fler som fått njuta av solen idag? Ni som inte har det säger jag Fuck you mother fuckers(som borat skriker till Uzbekistans Ambasad)!!! Arbetslös och Stekare. Haha Ha en toppen kväll alla, imorgon ska jag berätta om allt galet jag ser på min "nyktra" utekväll! /Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0