Dag 2

Vad ska man skriva om dagen då? Jo jag vaknade som vanligt av att någon riger och väcker mig, denna gång min kära Sambo som skulle boka ett möte med mig på banken där vi skulle fixa mitt Bank Id på datorn så jag kan hålla koll på studielånet på ett bra sätt. Fy fan vad roligt det är att leva på CSN men är ju kung för fan! Sedan bar det av hem och laga lite lunch, denna bestod av tonfisk och morötter.(som om någon bryr sig om det) Jag försökte förjäves få tag på någon att köra lite charm häng med ocså men ingen ville leka med mig idag heller. Kan det vara så att folk har ett liv och jobbar? Alltså till alla er som inte varit arbetslös innan, BLIR FÖR FAN INTE DET!!! Dagarna är så extremt tråkiga!!! Men vafan sommaren kommer och då är man ju helt plötsligt inte ensamen längre då folk har semester. Här var det meningen att jag skulle fortsätta skriva om något som hänt men det hände inte så mycket mer. Jag var och fikade hos Sanna och missade Barcelona-Chelsea som slutade 0-0 men det var det värt. Sanna har ju så gott kran kaffe så;-) Ja jag som skulle vara humoristisk i denna blogg känner inte att jag lyckats så bra med det ännu men vafan jag kommer igen. Kan ju dra en gåta istället. Vad är det för skillnad mellan mig och en uteliggare? Rätt svar kommer att belönas!!! Nu närmar det sig sista April och då ska man ju göra något skoj sägs det och jag har lite idéer men inget spikat. Någon som har något roligt att erbjuda så säg gärna till! Det var allt för idag! pÖzZ & kJaM/Blondin Bränna

Kommentarer
Postat av: Heheheh

svaret på gåtan är: du har ett tak över huvudet, mer än så är det nog inte? :)

2009-04-29 @ 00:36:14
Postat av: Froppa

Ni har båda pinkat på er en ljummen sommarnatt efter ett par pys för mycket??

2009-04-30 @ 18:54:29
URL: http://froppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0